مهرابی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین:
معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین المللی یکی از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری قزوین است
عادله مهرابی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین، رئیس کارگروه اطلاع رسانی و عضو شورای سیاستگذاری نخستین ماراتن عکاسی کشور گفت: معرفی شهر قزوین در سطح ملی و بین المللی یکی از مهم ترین رویکردهای مدیریت شهری است.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهرابی با اشاره به تأکید شورای پنجم و شهرداری قزوین بر توسعه صنعت گردشگری در این شهر افزود: مجموعه مدیریت شهری قزوین بهمنظور استفاده از ظرفیتهای منحصربهفرد این شهر در حوزه تاریخی، فرهنگی و گردشگری، برگزاری جشنواره های متنوع در سطح ملی را در دستور کار خود قرار داده که یکی از مهم ترین آنها، برگزاری دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین و نخستین ماراتن عکاسی کشور است.
این مقام مسئول یکی از ابزارهای معرفی این جاذبهها به مردم و توسعه صنعت گردشگری را بهرهمندی از ظرفیت هنرمندان دانست و افزود: عکاسان می توانند با حضور خود در شهر قزوین و ثبت تصاویر زیبا و چشم نواز از بناهای تاریخی و ظرفیت های گردشگری شهر قزوین می توانند بهترین مُبلغ این ظرفیت ها باشند.
مهرابی تصریح کرد: توسعه ارتباطات و استفاده نسل جدید از شبکه های اجتماعی که بیشتر بر مبنای عکس پایه گذاری شده است، ارزش و اهمیت عکاسی از ظرفیت های گردشگری و انتشار آن در این شبکه ها به منظور توسعه صنعت توریسم را نمایان می سازد و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین به عنوان مجری نخستین ماراتن عکاسی کشور و دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین اهمیت آن را به خوبی درک کرده است.
رئیس کارگروه اطلاع رسانی و عضو شورای سیاستگذاری نخستین ماراتن عکاسی کشور خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین با برگزاری این جشنواره در صدد است تا جاذبهها و ظرفیتهای کمتر شناختهشده شهر را به عکاسان معرفی کند تا آنان با استفاده از ابزارها و ظرفیت های خود، جذابیت های این شهر مینودری را در سطح ملی و فراملی منعکس کنند.
پایان پیام.