چهارشنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۸

رشوند آوه:

نخستین فتوماراتن کشور به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها برگزار می شود

نخستین ماراتن عکاسی کشور در شهر قزوین، روز دهم اردیبهشت ماه و به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، آرش رشوند آوه، مديرعامل این سازمان و رئیس هیأت اجرایی جشنواره ملی عکس دارالسلطنه در نشستی با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گفت: با توجه به اهمیت برگزاری ماراتن عکاسی به عنوان یک رویداد ملی در حوزه‌های گردشگری و هنری و حضور گسترده عکاسان برجسته از سراسر کشور در شهر قزوین، این رویداد همزمان با هفته شوراها برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری رویدادهای مختلف در شهر قزوین و مشارکت شهروندان و گردشگران در این رویدادها، بستر مناسبی را برای معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌های گردشگری این کهن‌شهر در سطوح ملی و بین‌المللی فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین تصریح کرد: شهرداری قزوین اقدامات و برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه گردشگری در سطح ملی انجام داده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری تور رسانه، جشنواره فرهنگ و سنن، بزرگداشت روز قزوین و... اشاره کرد و رویدادی همانند فتوماراتن نیز می‌تواند گام موثری در این مسیر محسوب شود.

لازم به ذکر است؛ دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه قزوین در روزهای دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری و با محوریت مسیر گردشگری فرهنگی- تاریخی این شهر برگزار خواهد شد که روز اول آن به برگزاری نخستین ماراتن عکاسی کشور اختصاص دارد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط